حضور دانش آموزان در دبستان الزهرا (س) طی دوره شیوع کرونا

در دوره ابتدایی اگر دانش آموز پایه ای ترین مسائل را نتواند بیاموزد. و آن را به عنوان ابزار فرا بگیرد ، بدون شک این مساله در سال های دیگر آموزش وی تاثیرگذار خواهد بود. هم چنین دوری بیش از حد دانشآموزان از فضای مدرسه، آسیب روانی بسیاری به آنها وارد کرده و رمینهساز انزوای اجتماعی شده و آثار منفی و نامطلوبی را در رشد مهارتهای اجتماعی آنان خواهد داشت. به همین منظور درشرایط همه گیری کرونا مدل ترکیبی در دستور کار دبستان غیر دولتی الزهرا اصفهان قرار گرفت.
در همین راستا دانش آموزان عزیز طی دوران شیوع کرونا (بیش تر بدانیم) مختار به استفاده حداکثری از امکانات آموزش حضوری، تفریحی و پرورشی در مدرسه بودند و به لطف خدا ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی، طبق گروه بندی های کلاسی، در محیطی شاد، آرام و سالم از امکانات آموزشی مدرسه بهره مند شدند.
البته خانواده هایی که تمایلی به استفاده حضوری دانش آموز خود نداشتند، می توانستند به صورت کاملا مجازی از تدریس ها و حتی مراسم هایی که به مناسبت های مختلف در مدرسه برگزار می شد، استفاده نمایند.
آموزگاران محترم دبستان نیزبا حداکثر تلاش خود اداره کلاس را به سه صورت حضوری، مجازی و حضوری_مجازی در شرایط مختلف شیوع کرونا بر عهده داشتند.
در کنار آموزگاران و کادر آموزشی، کادر انضباطی، بهداشتی، پرورشی و خدماتی با نظارت و عملکرد متعهدانه و مدبرانه خود، محیط را برای بهره مندی هرچه بیش تردانش آموزان فراهم آوردند. (حضور دانش آموزان در دوره شیوع کرونا مطابق گروه بندی ها و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی صورت گرفت)
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]
دیدگاهتان را بنویسید